New In: Black Short Overall

9:42


Jak já mám ráda overaly (a to i přesto, že si lehce znesnadňují jistou činnost v oné místnosti... 😊 ). A o to víc, když jsou něčím neotřelé a odlišují se od ostatních kousků. Jako tento černý... V H&M mne zaujal nejen tím, že je krátkého střihu a tím pádem vhodný na léto, ale také zajímavě řešenou horní částí. Ta má připomínat kšandy Návrhář zřejmě počítal s tím, že se pod něj bude nosit ještě nějaký svršek (tričko, tílko, košile...), tak, jak jsem to udělala i já, nicméně pro ty více odvážné se nabízí také možnost pod něj obléci třeba pouze aktuálně velmi trendy Bra Top (resp. zdobnou podprsenku). Tak už víte, v jakém outfitu vyrazíte na párty? 😊

Overal - H&M, tílko - Tally Weijl, boty - Textile House second hand, brýle - Michael Kors
A káva? Z jedné z nejlepších kaváren v Praze, z EMA espresso baru! :)






Vaše Mája ♡

0 komentářů