Go away, blackheads!

9:30


Koho z vás trápí černé tečky jistě již slyšel o samolepicích páskách, které od nich mají pomoci. V dnešní době jich existuje nespočet druhů. Já je všechny dlouhou dobu házela do jenoho pytle.
 
Nikdy jsem moc v tento tzv. kosmetický zázrak nevěřila. Pásky, které na sebe přilnou mé černé tečky, které se já marně snažím zlikvidovat již od puberty, mi totiž jednoduše připadaly jen jako jeden velký, a ne zrovna levný, reklamní tah. A nikdy jsem si je tedy nepořídila. Příležitost se mi naskytla až nedávno. V drogerii je zrovna měly za doslova pár korun a tak jsem si řekla, že jim tedy tu šanci dám. Jsou to Refining Clear-Up Strips od Nivea a dle obalu určeny na denní použití. Podle návodu je nutné ošetřovanou oblast (v mém případě nos) nejprve navlhčit vodou, poté přilepit pásek, počkat 15 minut a nakonec ho odstranit i s mazem, který tvoří právě ony ošklivé černé tečky. I když jsem dle návodu postupovala a po dobu psaných 15 minut jsem vypadala jako kdybych měla přeražený nos, po odlepení náplasti z nosu jsem byla dosti zklamaná. Jestli mi náplast odstranila 10 černých teček z celkového vysokého počtu, který jich na nosem mám, je to dost špatný výsledek. Za mne tedy rozhodně zklamání, i když jsem tedy žádné převratné výsledky nečekala. Jediné plus je snad příjemná citrusová vůně. Možná při častém používání je výsledek po nějaké době znát, nicméně já osobně bych si další již nekoupila a to mám značku Nivea ráda.

V balení jsou i náplasti pro bradu a střed čela, tzv. T-zónu, ty jsem však zatím nezkoušela. Můj předpoklad je však takový, že budou mít stejnou účinnost jako vyzkoušené na nos. Průměrná maloobchodní cena je kolem 130,- Kč.


Pásek mi z nosu odstranil pouze toto. Což se mi zdá jako dost málo. :(

Vaše Mája ♡


2 komentářů

  1. Ájo a není to tím,že máš krásný čistý nosánek a to bez teček?Kde má páska brát tečky když tam nejsou ASI :-) hahaha--ha.... Jit-Kač

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, kéž by tomu tak bylo. :-) Nějak se mi asi vrací puberta.. :-D

    OdpovědětVymazat