Long red vest, COS black T-shirt & Cafefin Prague

11:44


Přímo na náměstí Jiřího z Poděbrad se nachází podnik, kde si můžete dát jak ranní snídani, polední oběd tak i večeři. Jmenuje se Cafefin a já jsem o něm poprvé slyšela teprve nedávno díky instastories. Normálně bych si řekla, že jde o další z mnoha bistro podniků v Praze, než jsem otevřela jejich profil na instagramu. "Tam musím nutně jít!!!", hlásila jsem, kde se dalo. Protože to, co vytváří z mléka na kávě ☕, je neuvěřitelný! Jednorožec, labuť nebo kočka, nic není nemožné. Navštívit podnik se mi podařilo tento víkend (dokonce dvakrát, áááá!) a byla jsem nadmíru spokojená. Nejen jídlo mají luxusní, ale to co vytváří na jinak skvělé kávě je fakt neskutečný mazec! Tak ještě jednoho jednorožce, prosím! ❤


Ten den ale nemělo premiéru jen toto bistro, nýbrž jsem také konečně vytáhla milované černé ouversize tílko z COSu, které jsem delší dobu schovávala ve skříni (od klasických výmluv "teď se nehodí", "dnes je na něj moc zima", "zítra bych si ho mohla poničit", až po ty bláznivé typu "co když mi ho tam venku sežere nějaký pes?"...). Prostě jsem si řekla, že ve skříni už leželo dost dlouho! A jelikož je již teplo, vytáhla jsem k němu také krajkované džínové kraťasy a k nim sladila tenisky. Dlouhou červenou vestu jsem si již jen chránila proti občasnému chladnějšímu větru.

tílko - COS, kraťasy - C&A, vesta - Francois Perrin, boty - z dovolené







A jaký jste měli víkend vy? 😊


Vaše Mája ♡


2 komentářů

  1. Drahá Ájo, kam se hrabeš na můj víkend!Radka a Petr zavádějí vodu do chaty,tak že jsem je podezírala,že na zahradě vykopávají další stanici metra(což by vůbec špatné nebylo,že)Tak-že děvče, tvůj víkend "NUDA":-))) haha Ale nenech se odradit mím zábavným víkendem a jak ti říkám /nenuď se, nedej se a BAV SE a to dobře/:-o Jit-Kač

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, že musela být "zábava", až ses za břicho popadala. :-D Kočka na kafi z mlíka je proti tomu nůdáá! :-D

      Vymazat