UGO DETOX

9:09


Přichází jaro a s ním i období různých očistných kůr a detoxů. Nebudu se nic nalhávat, i já jsem jeden potřebovala. Po podzimu a zimě a s nimi spojeným ne zrovna zdravým stravováním (ano, padlo i několik McDonaldů) jsem cítila, že jsem tak nějak více unavená a mám třeba i dost zanesenou pleť. Tak jsem se tedy do programu UGO očisty přihlásila také.

A jak to celé probíhá? 3 dny před a po samotnou UGO očistou je doporučeno držet tzv. "čisté dny". Jde o to, aby si tělo postupně odvyklo na nezdravá jídla, která běžně jíme. Z jídelníčku je vyřazeno vše tučné, smažené, výrobky s obsahem lepku (ze pšenice, žita a špaldy), dále také instantní jídla, červené maso a mléčné výrobky a kávu. Když jsem to četla, říkala jsem si, co tedy budu jíst? Ale zjistila jsem, že se dá stravovat i bez těchto potravin. Jedla jsem tedy zeleninu, ovoce, luštěniny, tofu, ořechy, vejce či také rýži, brambory, batáty nebo pohanku. Z masa občas ryby a kuřecí. Také se doporučuje dlouho spát, vyhnout se velké fyzické zátěži či omezit užívání počítače a mobilního telefonu (a jéje).



A nebudu zde nic nalhávat, první dva dny jsem se cítila dost vyčerpaně a mizerně. Přece jen mi spousta věcí očividně chyběla. Když jsem šla na procházku, začala jsem cítit vyčerpání třeba již po několika kilometrech, což by mi normálně problém nedělalo. Třetí "čistý den" se však něco začalo měnit a já se začala cítit lépe a měla také více energie. Funguje to...

Samotná UGO očista začíná den čtvrtý, kdy si každé ráno vyzvednete svůj balíček, ve kterém máte přísun šťáv na celý den. První den proběhl celkem pohodově, ani jsem nepociťovala žádnou významnou ztrátu energie. Netušila jsem, jak mi budou smoothie chutnat, přece jen nejsem zvyklá na kombinace např. špenátu, okurky a manga. Nicméně samotná chuť mne velmi překvapila, za celé tři dny se nenašla ani jedna, která by mi nechutnala. 



Druhý den byl pro mne zřejmě nejhorší. Začala jsem cítit úbytek síly a hlavně mě začala dost honit mlsná. Hrůza! 😊 Tak jsem si raději nabalila hodně aktivit, abych na jídlo nemohla moc myslet. 😊



Den třetí = den poslední. Hurá? Nebyla jsem si zase tak jistá. Na tento smoothie režim jsem si začala zvyklat a myslím si, že bych to ještě den, dva vydržela. Nicméně první "čistý den" po třídenní očiště jsem byla nakonec ráda, že jsem si dala i něco z pevné stravy. 😊




Už jste někdy UGO očistu absolvovali? Jak jste se cítili? A pokud ne, vyzkoušíte ji na podzim také? 😊



Vaše Mája ♡


0 komentářů