New In: Silver Backpack

10:39


Poslední dobou jsem asi lehce zlenivěla. Často totiž vyrážím z domova jen velmi pohodlně oblečena. Tričko, rifle, kecky, bunda a batoh. Nemám totiž čas a občas ani náladu si dlouho vybírat outfit a tak je toto taková sázka na jistotu. A právě protože stále tahám můj jediný oblíbený baťůžek a ten díky tomu vypadá tak, jak vypadá a bylo na čase se poohlédnout po novém. Jelikož však poslední dobou stále někde lítám a jsem dost vytížená, zajít se podívat do některého z nákupních center pro mne bylo skoro nemožné. Koukla jsem se proto na internet na pár mých osvědčených e-shopů. A svého vítěze objevila na ASOS.com, kde mají opravdu krásné kousky za rozumné ceny.

A pokud i Vy preferujete nakupování přes internet, vřele doporučuji vyzkoušet portál PlnaPenezenka.cz. O co jde? O jednoduchý způsob, jak získat určité procento z internetových nákupů zpět. Na portálu se stačí zaregistrovat a poté si vždy stránku Vámi vybraného e-shopu otevřít právě přes Plnou Peněženku. Můžete tak ze svých nákupů získat až 15% zpět. Je to tak velmi jednoduché a zároveň Vám to tudíž může uspořit nemalou část peněz, které můžete použít buď pro další nákup, nebo si je nechat vyplatit na účet. Za mne rozhodně další skvělá věc nejen pro shopaholiky. 😊

kabátek - Montego (Peek&Cloppenburg), tričko - TEX, kalhoty - Textile House second hand, tenisky - La Halle, batůžek - ASOS.com








Vaše Mája ♡



include PP

0 komentářů