Evening French bread | Cacao Prague

10:25



Není to tak dávno, co jsem psala o Bistru 8. Tentokrát mne vítr zavál do kavárny a zároveň také bistra na pražském Náměstí Republiky, do Cacao Prague. Ale abych uvedla věci na pravou míru. Byla jsem zde již pár dní předtím s kamarádem, ve večerních hodinách a chtěli jsme si dát něco malého k snědku. Ještě po telefonu jsem se ujišťovala, do kolika hodin funguje kuchyň. Bohužel k našemu zklamání jsme zjistili, že kuchyň právě zavřela, i když dle informací po telefonu měla mít otevřeno ještě půl hodiny. Celkem naštvaně a zároveň rozladěně jsme tedy odešli jinam. Jelikož mi však o den později přišel z Cacaa omluvný e-mail, řekla jsem si, že bych tento podnik opravdu ráda vyzkoušela a tak sem zašla ještě jednou. A musím uznat, že tentokrát vůbec nezklamal! Fantastická polévka i bagety, stejně tak i domácí fresh džusy, o zákuscích, kávě a horké čokoládě se šlehačkou ani nemluvě (Ten karamelový cheescake s pekanovými ořechy? Famózní!).Takže i přes prvotní zklamání tento podnik ráda navštívím i v někdy příště. Třeba na takový víkendový brunch tu musí být skvělý! Ale rozhodně doporučuji rezervaci. 😊









Vaše Mája ♡


0 komentářů