Roztančená Chrudim

11:53


Plesová sezóna je právě v plném proudu a i já jsem dostala od kamaráda pozvání na jeden z nich. A jelikož nebyl v Praze, ale v Chrudimi, využila jsem této návštěvy i k poznání a prozkoumání tohoto městečka.

Samotný ples nesl název Chrudimské Benátky a konal se v překrásném sále Muzea v Chrudimi. Jednalo se o reprezentační ples neziskových organizací jako např. Českého červeného kříže, Muzea loutkařských kultur Chrudim či organizace Šance pro zdraví. Vhodným doplňkem byla škraboška, většina hostů ji měla a celý ples se tak nesl i v trochu tajemném duchu. 😊 Celý večer hudebně doprovázela kapela orchestru Základní umělecké školy Chrudim. A od půlnoci se konala tradiční diskotéka. Na pokoj jsem se dostala kolem třetí hodiny ranní a tak i dle tohoto je zřejmé, že jsem si tuto událost moc užila a doufám, že se budu moci zúčastnit i příští rok. 😊




Muzeum v Chrudimi, kde se ples konal.













Trošku krušné bylo ráno druhý den, kdy jsem musela vstávat kolem deváté, ale mé tělo by očividně potřebovalo ještě pár hodin spánku. Nicméně studená sprcha mě probudila dostatečně na to, abych byla schopna sejít ze schodů na snídani (penzion U Lávky). Po vydatné snídani mne již čekala prohlídka města. I když mělo pršet, nakonec i to počasí vyšlo krásně a vyvedla se i sobota. A po obědě šup zase cesta zpět do Prahy.






















Restaurace "Na Bídě". Velmi stylová restaurace, nicméně z jídla jsem již bohužel tak nadšena nebyla, na můj vhkus bylo velmi přesolené.





Má první cesta Pendolínem. Velmi pohodlná!


Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. V Chrudimi je to moc hezké a místní taneční tradici mám hodně rád, i když je pravda, že teď ji trochu hatí korona. Vám to v šatech moc sluší. Sám jsem několikrát v Muzeu řešil ozvučení místnosti pro kapely a různé akce, takže jsem byl často i účastníkem a moc mě to bavilo. :) Jinak co se Pendolina týče, tak tam já mám hooodně připomínek, ale jsem zhýčkaný Německými vlaky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné šaty :-) . Já nosím na plesy taky krátký. Pak se mi akorát pletou při tancování. manžel si teda trochu ztěžuje, protože říkal, že když bych měla dlouhé šaty, že by se mu v nich schoval nohy a nebylo by tolik vidět, že dělá špatné kroky :-D . Zas by to ale byla škoda, protože má nové společenské zvyšující boty , tak jen ať je každý vidí :-) .

    OdpovědětVymazat